Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh investic do akcií světových tabákových společností pro doplnění portfolia ETF
Obůrka, Josef ; Bílek, Michael (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována doporučení doplnění Exchange Traded Fund o akcie společností tabákového průmyslu. Kapitola teoretických východisek práce popisuje blíže ETF, investice a všechny druhy ukazatelů použité v analytické části. Analytická část postupuje od výběru společností, přes samotnou analýzu až k verifikaci společností. Ve vlastních návrzích jsou představeny doporučené společnosti, ale také předpokládaný vývoj odvětví a soudobá rizika investování do akcií.
Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Šáchová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Arslanianová, Denisa (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans. Poslední kapitolou je již zmiňovaná konkrétní případová studie, Rothmans Demi Click a detailní analýza kampaně, která ji provázela. Součástí práce je také vyhodnocení kampaně pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce se nachází doporučení do budoucna.
Analýza komunikace kampaní proti kouření
Balatková, Táňa ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Obsahem diplomové práce na téma "Analýza komunikace protikuřáckých kampaní" je jednak představení problematiky sociálních kampaní, jejich marketingového významu a také důležitých prvků a aspektů, které jsou pro ně typické, ale také seznámení s tabákovou politikou v České republice a s prostředím, ve kterém se pohybujeme. Další podstatnou součástí práce jsou konkrétní kampaně a protikuřácké projekty, které již byly buď v České republice, nebo v jiných státech realizovány, a také analýza jejich komunikace a zdůraznění hlavních prvků a forem, které jsou v kampaních využívány. Následně je představen vlastní výzkum, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a kterého se účastnilo celkem 256 respondentů. Jeho hlavním cílem bylo zjistit postoje a názory české veřejnosti na protikuřáckou politiku, vlastní zkušenosti respondentů s konkrétními kampaněmi a vnímání politiky i celkové konzumace tabákových výrobků v ČR. Z výzkumu vyplynuly zajímavé závěry, celkově lze shrnout, že respondenti nepovažují protikuřáckou politiku v ČR za příliš intenzivní, účinkům protikuřáckých kampaní také nedůvěřují a ocenili by drsnější a naturalističtější reklamy a záběry a také přísnější pravidla pro užívání tabáku a cigaret.
Dopady netarifních překážek mezinárodního obchodu na tabákový průmysl
Balážová, Ivana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice netarifních překážek mezinárodního obchodu a konkrétně jejich vlivu na tabákový průmysl. Cílem je rozbor současné situace na základě teoretických poznatků a historického vývoje. První část práce je spojením teorie a historických souvislostí jak v případě netarifních překážek, tak pro tabákový průmysl. Jejím završením je popis současného postavení tabákového průmyslu na světových trzích. Ve druhé polovině práce jsou rozebírány dopady netarifních překážek na soudobý tabákový průmysl, a to především v USA, Číně, Austrálii a v České republice. Situaci v České republice je věnována zvýšená pozornost i proto, že místní legislativa do velké míry kopíruje společná Unijní nařízení. Na základě shromážděných poznatků byly identifikovány způsoby netarifní regulace tabákového průmyslu a byl vytvořen nástin možného dalšího vývoje v sektoru.
Stanovení hodnoty společnosti Philip Morris, a.s.
Heršálek, Petr ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovení hodnoty koncernu Philip Morris ČR, a.s., který působí na trhu s tabákovými výrobky. Ocenění je provedeno k 1. 1. 2015 s využitím výnosové metody DCF ve variantě equity, tržní kapitalizace a nakonec pomocí prosté účetní hodnoty. Práce je rozdělena na dvě hlavní části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedena základní teoretická východiska potřebná pro ocenění. V navazující praktické části je nejprve provedena strategická a finanční analýza, které jsou základem pro tvorbu finančního plánu, a následné vlastní ocenění koncernu.
Pozice firmy Phillip Morris na českém trhu
Kohoutová, Tereza ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat, definovat a zhodnotit postavení firmy Philip Morris na českém trhu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První část práce je věnována charakteristice společnosti Philip Morris, kde je čtenář obeznámen s historií a vývojem podniku, jeho cíly a strategií. Rovněž jsou představeny nejznámější značky cigaret, které Philip Morris nabízí. Značná část práce se zabývá tabákovým průmyslem. Je mu věnována druhá kapitola práce. Velká pozornost je upřena na regulativní opatření tabákových výrobků, jejichž obsah je pro budoucí vývoj podniku klíčový. Stěžejní část práce je soustředěna do třetí kapitoly, která se zabývá analýzou pozice Philip Morris na trhu tabákových výrobků. Pro dosažení cílů práce je zde uvedena charakteristika tabákového trhu v ČR a jeho spotřebitelů, identifikace hlavních konkurentů, finanční analýza a SWOT analýza podniku. Závěrečná čtvrtá kapitola shrnuje hlavní poznatky a zabývá se perspektivami na trhu tabáku a budoucím vývojem společnosti.
Finanční analýza v tabákovém průmyslu
Bureš, Martin ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Daněk, Stefan Svatopluk (oponent)
Ve své práci charakterizuju tabákový průmysl na základě finanční analýzy provedené na vybraných evropských společnostech, které spadají do tohoto výrobního odvětví podle databáze Amadeus. Popisuji tabákový průmysl, jeho finanční minulost a předpokládaný vývoj na základě údajů a hodnot ukazatelů rentability, aktivity, likvidity, zadluženosti a stability. Porovnávám tyto společnosti mezi sebou a ve vztahu k celkovému průměru všech těchto firem tabákového průmyslu. Také píšu o založení a rozvoji tabákového průmyslu především historii společnosti Philip Morris ve světě a v České republice.
Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Kahánková, Tereza ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Grof, Jan (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.